به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، مریم مداحی نژاد سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: از ابتدای امسال زمینه ارتباط مستقیم مردم با مدیران اجرایی استان از طریق تماس با شماره تلفن 111 در قالب سامانه الكترونیك ارتباط مردم و دولت (سامد) در سراسر استان برای همه شهروندان فراهم شد.
مداحی نژاد افزود: علاوه بر این شهروندان استان میتوانند از طریق تماس با شماره 111 تمام درخواستها ، شكایات و تقاضاهای خود را به صورت آنلاین به گوش مدیران ادارات اجرایی برسانند و تمام پیامها به صورت نرمافزار ضبط می شوند و كد رهگیری دریافت میكنند.
وی گفت: این سامانه به منظور صرفهجویی در هزینهها و مراجعه کمتر مردم به ادارات راهاندازی شده است.
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری افزود: با توجه به طراحی جدول زمانبندی حضور مدیران در این سامانه ، زمان حضور مسئولان در این سامانه از طریق شبکه استانی هامون به اطلاع مردم خواهد رسید.
مدیران کل ادارات سیستان و بلوچستان در سامانه سامد
مدیران کل ادارات سیستان و بلوچستان از طریق سامانه سامد، مستقیماً پاسخگوی شهروندان استان خواهند بود.
لینک کوتاه : https://hatefsistanandbaluchestan.ir/?p=16622
- ارسال توسط : 1011